Müasir dövrün kompüter oyunları bir neçə il əvvəlkilərlə müqayisədə daha istifadəçi yönümlü və populyardır. Bunun səbəbi yalnız onları oynamaq deyil, həm də onlar vasitəsilə pul qazanmaq imkanın yaranmasıdır.
Həm də yaxşı pul qazanan bir oyun tərtibatçısı olmaq üçün bir Dota oyunçusu nə etməlidir?
Həvəsi qazanc gətirən peşəyə çevirmək üçün nə etməli: oyunçulara 5 tövsiyə.
Oyunların yaradılmasında təcrübə toplamalı
Bir çox oyunçu müstəqil şəkildə kompüter oyunları yaratmağı düşünür. Əlbəttə ki, bunun üçün müəyyən bilik və bacarıq lazımdır. Əvvəlcə proqramlaşdırmanı öyrənməli, yəni proqramlaşdırma təlim kursuna yazılmaq lazımdır. Sonra oyun tərtibatına hazırlaşmalı: oyun bazarındakı vəziyyəti öyrənməlisiniz, hazırda nəyin populyar olduğunu və nəyə tələbatın olmadığını müəyyənləşdirməlisiniz. Təcrübəsiz oyun tərtibatçılarının oyunçular və oyun tərtibatçıları forumlarında qeydiyyatdan keçməsi də faydalı olar. Bu forumlarda oyunçular müəyyən oyunun təəssüratlarından bəhs edir, tərtibatçılar isə həmin oyunun yaradılmasına dair öz tövsiyələrini verir.
Unreal Engine və ya Unity proqramlarında işləməyi öyrənməli
Növbəti addım oyunların tərtibat (inkişaf) mühiti ilə işləmək bacarığını əldə etməkdir. Öyrənməyə yeni başlayanlar üçün onların ən əlverişlisi Unreal Engine və Unity proqramlarıdır. Bu iki oyun mühərriki, demək olar ki, bütün növ oyunların yaradılmasında ən çox istifadə olunur, çünki onlar smartfonlardan tutmuş mürəkkəb oyun konsollarınadək 20-dən çox oyun cihazında dəstəklənir. STEP Kompüter Akademiyasında kiçik uşaqlar da oyun inkişafını öyrənir. Bu görə də uşağınıza aktual bir peşə vermək istəyirsinizsə, kiçik Kompüter Akademiyasından yaxşısı olmadığına əmin olun.
GİT sistemlərinin və məlumat bazasının nə olduğunu bilməli
Müxtəlif məlumat bazalarından məlumatları birbaşa almaq qabiliyyətinə malik Git fayl sistemi oyunun inkişafında çox vacib bir elementdir. Bu sahədə biliyiniz olmasa, oyuna dair məlumatlarınız saxlanılmaz və ümumi istifadəyə ötürülməz.
Git ən yaxşı və ən məhsuldar versiyalara nəzarət sistemlərindən biridir. Onun ilkin kodunun açıq olması oyun tərtibatçısı peşəsinə yiyələnmək üçün yaxşı imkanlar yaradır.
Qrup şəklində işləməyi öyrənməli
Oyun yaratmaq yalnız kod yazmaqdan ibarət deyil. Oyunun yaradılması bütün bir qrupun (komandanın) işidir. Bu layihədə aşağıdakı mütəxəssislər iştirak edir:
- oyun dizaynerləri;
- animatorlar;
- rəssamlar;
- veb dizaynerlər;
- kopirayterlər;
- sınaqçılar və başqaları.
Hamı ilə dil tapmağı bacarmalısan.
OYP proqramlaşdırmanın metodologiyasının əsaslarını öyrənməli
OYP (obyekt yönümlü proqramlaşdırma) proqramın tərkibindəki məlumatlar sayəsində idarə oluna və sadələşdirilə bilən sadə bloklara çevrilməsi prosesidir. Onun metodologiyası qarşılıqlı əlaqəli obyektlərin, yəni blokların vəhdətindən ibarətdir.
OYP mürəkkəb bir proqramı obyektlərə bölməklə daha sadə və anlaşıqlı hala gətirmək xüsusiyyətinə malikdir. Bu obyektlərin hər biri öz sinfinə aid olur, bu siniflər isə vərəsəlilik iyerarxiyasını təşkil edir. Oyunların yaradılmasında OYP-dən geniş istifadə olunur, çünki bu zaman oyundakı səhvlərin sayının azalmasına nail olmaq mümkün olur, kodun strukturu isə daha yaxşı qurulur.
Bundan əlavə, OYP-nin köməyi ilə yaradılmış oyunun personajları daha təbii görünür.
Unreal Engine və Unity proqramlarından hansı daha yaxşıdır?
Hal-hazırda ən çox müqayisə olunan iki məşhur mühərrik var. Onlar UE4 və Unity5 oyun mühərrikləridir. Bəs onların üstünlüyü nədədir? Birində personajların təbiiliyi və qrafikanın keyfiyyəti, digərində isə istifadə rahatlığı. Bir çox tərtibatçı onlar üçün nəyin daha vacib olduğunu anlaya bilmir: qrafikanın gözəlliyi və çoxlu vaxtın sərf olunması və ya oyunun sadəliyi və az vaxtın sərf olunması. Bu mühərriklərin hər birinin müsbət və mənfi cəhətləri var. İndi biz onları sadalayarıq.
Unreal Engine oyun yaratmaq üçün nəzərdə tutulmuş pulsuz rahat bir mühitdir. Unreal Engine 4 proqramının istifadəsinin böyük bir üstünlüyü oyunun demək olar ki, kod olmadan qurulmasıdır. İri həcmli oyun yaratmaq üçün, əlbəttə ki, C++ proqramlaşdırma dilində işləmək bacarığı tələb olunur.
Unreal Engine proqramında qrafika standart olaraq daha yaxşıdır, lakin tərtibatçı peşəkardırsa, oyuna istənilən mühərrikdə gözəllik verə bilər. Unreal Engine vasitəsilə oyun yaradarkən effektlər çox yaxşı alınır və olduqca sadə mexanizmlə əldə edilir.
Unity milyonlarla insanın oyun yaratdığı mühərrikdir. Unity-də versiya yeniləmələri dəstəyi yoxdur. Bu o deməkdir ki, oyun özünün yazıldığı versiyada işləyər. Ancaq bunun da öz üstünlükləri var. Belə ki, yeniləmələrdən sonra yaranan səhvlər mövcud olmur.
Şübhəsiz, proqramçı peşəsini öyrənməyə yeni başlayanlar üçün məhz bu proqram uyğundur, çünki onun istifadəsi daha asandır və o, C++ dilindən daha asan olan C# dilində yazılır.
Öyrənməyə yeni başlayanlara xoş bir bonus: Unity proqramının çox gözəl dəstəyi var, tərtibatçı forumlarını axtarmağa və tərtibatçının cavab verməsini gözləməyə ehtiyac yoxdur.
Oyun tərtibatçısı nə qədər qazanır?
Oyun tərtibatçısı peşəsinə əmək haqqının asılı olduğu bəzi iyerarxik anlayışlar daxildir. Gəlin bir oyun tərtibatçısının nə qədər qazandığına baxaq.
Orta rəqəmi götürsək,Azərbaycanda oyun tərtibatçısı ayda 2500-3000 manat qazanır. Bu, iş axtarışı saytlarından alınan məlumatdır. Orta təcrübəli oyun tərtibatçısına məhz bu qədər maaş təklif olunur.
Təcrübəsiz tərtibatçılara təklif olunan məbləğ bir qədər daha azdır. O, ayda 1000-1500 manat qazanır. Bu, ədalətli yanaşmadır, çünki oyunun inkişafına qoyulan vəsait təcrübəsiz bir mütəxəssisin ucbatından təhlükəyə məruz qala bilməz.
Müstəqil şəkildə öyrənib oyun tərtibatçısı olmaq mümkündürmü?
Nəzəri cəhətdən buna nail oluna bilər, lakin xeyli vaxt çəkər. Oyun tərtibatçısı olmağın daha rahat və daha qısa yolu yaxşı bir mütəxəssisdən və ya keyfiyyətli proqramlaşdırma kursunda təlim almaqdır.
Əlbəttə ki, müstəqil şəkildə öyrənmə daha ucuz başa gəlir. Bundan əlavə, hal-hazırda pulsuz vebinarlarların sayı da çoxdur. Lakin həmin vebinarlarda çoxlu vaxt itirib, heç bir biliyə yiyələnməmək ehtimalı da çox böyükdür.
Oyun tərtibatçısı olmaq üçün təlim kursuna yazılmaq təlimçilərdən dəstək almaq, real vəziyyətlərdən çıxış yolu tapmaq, həqiqi layihələr üzərində işləmək və ən qısa müddətdə pul qazanmağa başlamaq deməkdir.
Axı, oyunu siz yaratmasanız, onu başqası yaradacaq.