STEP IT Academy! 1999-cu ildən bəri öyrənirik. Süni intellektlə əvəz edilməsi mümkün olmayan proqramçı, dizayner və sistem mühəndisləri hazırlayırıq. Bunun üçün profil üzrə dərin biliklərdən əlavə, məsələləri baş düşməyi, hazır layihələr formasında düşünməyi və komandada işləməyi öyrədirik.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

ШАГ логотип

UI dizayna giriş: Effektiv və cəlbedici interfeyslərin yaradılması

IT Step

02.11.2023

775 blog_count_views_5_9_11_14

İstifadəçi interfeysi (UI) dizaynı effektiv və cəlbedici veb-saytların yaradılmasında mühüm rol oynayır. UI dizaynı istifadəçilərin interfeyslə necə qarşılıqlı əlaqəsindən, hansı emosiyaları yaşadıqlarından və sayt və ya proqramdan istifadənin onlar üçün nə qədər asan olduğuna görə məsuliyyət daşıyır. UI dizaynerinin rolu yalnız funksional deyil, həm də istifadəçilər üçün xoş olan interfeys yaratmaqdır.

Hər bir elementin yaxşı tərtib edildiyi, məlumatın asan şəkildə oxunduğu, düymələrin və keçidlərin asan tapıldığı, rənglərin və şriftlərin ahəngdar olduğu bir veb-sayt təsəvvür edin. Bu sayt çox güman ki, istifadəşilər üçün cəlbedici olacaq və onlar orada vaxt keçirməkdən zövq alacaqlar. UI dizaynının işi də məhz bu yerdə başlayır.

Veb saytlar üçün cəlbedici interfeyslər yaratmağınıza kömək edəcək əsas qanunlara nəzər salaq.

UI dizaynının əsas prinsipləri

Kompozisiya prinsipləri

Kompozisiya interfeys dizaynının əsas istiqamətlərindən biridir. Bu, səhifədə elementlərin yerləşdirilməsi və tənzimlənməsi mənasına gəlir. Elementlərin asan tapıldığı və istifadəçilər üçün başa düşülən, rahat və məntiqli struktur yaratmaq vacibdir. Elementləri elə yerləşdirin ki, informasiya asan başa düşülsün və naviqasiya intuitiv olsun.

Sahə (space) və modul (grid) şəbəkəsi ilə işləmək

Səhifədə sahədən səmərəli istifadə UI dizaynının vacib istiqamətidir. İnterfeysin dağınıq və ya çox boş görünməməsi üçün, doluluq və boşluq arasında tarazlıq yaratmağa çalışın . Elementləri yerləşdirmək və ardıcıl, balanslaşdırılmış interfeys yaratmaq üçün modul şəbəkəsindən (grid) istifadə edin.

Elementlərin tarazlığı və uyğunlaşdırılması

Səhifədə vizual balans yaratmaq və elementlərin dağınıq görünməməsi üçün elementləri səhifədə bərabər şəkildə yerləşdirin. Nizam və səliqə hissi yaratmaq üçün mətni, düymələri, şəkilləri və digər elementləri üfüqi və şaquli olaraq nizamlayın.

İstifadəçinin baxış axınını nəzərə alınmaqla

İstifadəçinin baxış axınını başa düşmək sizə əsas interfeys elementlərini mümkün qədər görünən və əlçatan etməyə kömək edəcək. Nəzərə alın ki, istifadəçilər çox vaxt səhifəni yuxarıdan aşağıya və soldan sağa doğru nəzərdən keçirirlər. Ən vacib elementləri və məlumatları istifadəçinin səhifəyə baxarkən ilk görəcəyi sahələrə yerləşdirin.

İndi isə istifadəçi interfeysi dizaynında mühüm rol oynayan rəng sxemi, tipoqrafiya və ikon istifadəsinə nəzər salaq.

Rəng sxemi və rəngin istifadəsi

Rəng, istifadəçilərin emosional qavrayışına və onların interfeys ilə qarşılıqlı əlaqəsinə təsir etdiyi üçün UI dizaynında mühüm rol oynayır. Bu bölmədə biz, rəng sxemlərinin əsaslarına və effektiv interfeyslər yaratmaq üçün rəngdən necə istifadə ediləcəyinə baxacağıq.

Rəng təsirinin psixologiyası

Rəng insanların duyğularına və assosiasiyalarına güclü təsir göstərir. Hər bir rəng müəyyən hisslər və əhval-ruhiyyə yaradır. Məsələn, mavi sakitlik və inamla, qırmızı enerji və ehtirasla, yaşıl təbiət və təravətlə əlaqələndirilə bilər. Rəng psixologiyasını başa düşmək, istifadəçidə düzgün təəssürat yaratmaq və interfeysiniz üçün düzgün rəngləri seçməyə kömək edəcək.

Rəng sxeminin seçilməsi

İnterfeys üçün rəng sxemi seçərkən, bir-birinə uyğun gələn və harmonik görünüş yaradan rənglərdən istifadə etmək tövsiyə olunur. Rəng sxemini seçmək üçün bir neçə yanaşma var, məsələn analoji rənglər (rəng çarxında bir-birinin yanında olan rənglər), tamamlayıcı rənglər (rəng çarxında bir-birinə əks olan rənglər) və monoxrom rənglər (bir rəngin müxtəlif çalarlar).

UI dizaynında rəng sxemi. UI dizaynında rəng sxeminin nümunəsi

Vurğu və naviqasiya üçün rənglər

Rəng əsas interfeys elementlərini vurğulamaq və istifadəçilər üçün məntiqi naviqasiya yaratmaq üçün istifadə edilə bilər. Məsələn, kliklənən keçidlər və ya düymələr üçün parlaq rəngdən istifadə edə bilərsiniz ki, onlar istifadəçinin diqqətini cəlb etsin. İstifadəçilərin saytda rahat hərəkət etməsi üçün və ehtiyac duyduqları məlumatları asanlıqla tapa bilməsi üçün veb saytınızın müxtəlif bölmələrinə və ya kateqoriyalarına müxtəlif rənglər də tətbiq edə bilərsiniz.

Tipoqrafiya və oxunaqlılıq

Şriftlərin düzgün seçimi və onların düzgün kombinasiyası, mətnin qavranılmasına və saytın ümumi görünüşünün estetikasına əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərə bilər.

Düzgün şriftlərin seçilməsi

İnterfeysiniz üçün şriftləri seçərkən onların üslubunu, əhval-ruhiyyəsini və hədəf auditoriyasını, eləcə də oxunaqlılığını və kontekstlə nə dərəcədə uyğunlaşdığını nəzərə almalısınız. Fərqli şriftlər müxtəlif emosiyalar və təəssüratları əks etdirir. Məsələn, serif şriftləri rəsmi və klassik hiss yaradarkən, sans serif şriftləri isə adətən müasirlik və minimalizmlə əlaqələndirilir. Qalın və kursiv kimi müxtəlif şrift üslublarını birləşdirmək əsas elementləri vurğulamağa və ya mətndə vurğu yaratmağa kömək edə bilər.

Şriftin ölçüsü və üslubu

Şrift ölçüsünün artırılması istifadəçinin diqqətini başlıqlara və əsas mövzulara cəlb edir, əlavə məlumat üçün isə daha kiçik şrift ölçüsündən istifadə etmək olar. Bundan əlavə, qalın və ya kursiv kimi müxtəlif şrift üslublarından istifadə müəyyən söz və ya ifadələri vurğulamağa kömək edir və mətni daha ifadəli edir. Nəzərə almaq lazımdır ki, mətn hətta kiçik şrift ölçülərində də kifayət qədər oxunaqlı olmalıdır.

UI dizaynı üçün şriftlər

İnterfeys dizaynında istifadə olunan Google Fonts-dan nümunələr

Müxtəlif cihazlarda mətnin oxunması

İstifadəçilərin müxtəlif ekran ölçüləri olan müxtəlif cihazlarda mətnə baxdığını nəzərə almaq vacibdir. Maksimum oxunaqlılığı təmin etmək üçün müxtəlif görüntü keyfiyyətində (resolution) və cihazlarda yaxşı görünən şriftləri seçin. Mətnin çox kiçik olmadığına və hətta kiçik ekranda da oxunaqlı olduğundan əmin olun. Lazım gələrsə, böyüdülə bilən şriftlərdən istifadə edə bilərsiniz.

İkonlar və Piktoqramlardan istifadə

İkonlar və piktoqramlar veb-saytın və ya tətbiqin blokları üçün marker funksiyası daşıyır və interfeysin başa düşülməsini artırır. Məsələn, əlavə etmək, silmək, saxlamaq və ya çap etmək üçün düymələri göstərməklə istifadəçilərin saytda asanlıqla və tez hərəkət etməsinə kömək edin. Piktoqramlar universal və ya müəyyən sahələrə xas ola bilər, onlardan istifadə informasiyanın qavranılmasını asanlaşdırır.

Uyğun ikonların hazırlanması və seçilməsi

İkonları tərtib edərkən və ya seçərkən onların aydın olmasını və kontekstlə uyğunluğunu nəzərə almaq vacibdir. İkonlar sadə və asanlıqla tanınmalıdır ki, istifadəçilər dərhal onların mənasını başa düşə bilsinlər. İkonların ölçüsü də vacibdir, onlar görünəcək qədər böyük olmalıdır, lakin çox böyük olmamalıdır.

İkonları əldə etməyin bir neçə yolu var: onları özünüz yaratmaq, hazır ikon dəstlərindən istifadə etmək və ya peşəkar dizaynerlərə müraciət etmək. Öz ikonalarınızı yaratmaq qərarına gəlsəniz, formaları sadə və şəkilləri aydın formada hazırlayın.

UX dizaynında ikonlar

İkonlar və piktoqramlar dəstləri nümunəsi

 

Aydın olmanı artırmaq üçün ikonlarda istifadə

İkonlar veb saytın aydınlığını əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdırır və onu istifadəçilər üçün daha cəlbedici edir. Onlar düymələrdə, naviqasiya panellərində, siyahılarda və digər interfeys elementlərində istifadə oluna bilər. Məsələn, böyüdücü şüşə işarəsi axtarış, çəkic işarəsi redaktə, ürək işarəsi isə sevimlilərə əlavə etmək mənasını verə bilər.

Uğurlu interfeys dizaynının prinsipləri

Sadəlik və aydınlıq: Yaxşı interfeys istifadəçilər üçün sadə və aydın olmalıdır. İstifadəçilərin asanlıqla naviqasiya edə və tapşırıqları tamamlaya bilməsi üçün lazımsız mürəkkəblikdən və lazımsız elementlərdən çəkinin.

Ardıcıllıq: Bütün interfeys vizual üslubunda ardıcıl olmalıdır, yəni bütün məlumatlar bir-birinə uyğun olmalıdır və çaşqınlıq yaratmamalıdır. Bu, istifadəçilərə, tez bir zamanda interfeysə sürətli alaşmağa 0və interfeysdən istifadə edərək rahat hiss etməyə kömək edir.

Oxunma və əlçatanlıq: Mətn kifayət qədər kontrast və düzgün şrift seçimi ilə oxunması asan olmalıdır. Nəzərə alın ki, istifadəçilər interfeysə müxtəlif cihazlarda və ekran ölçülərində baxa bilərlər.

Naviqasiya rahatlığı: İstifadəçilərin interfeysdə asanlıqla naviqasiya edə bilməsi və lazım olan məlumatları tapa bilməsi vacibdir. Menyular, keçidlər və düymələr kimi intuitiv naviqasiya elementlərindən istifadə edin.

İstifadəçi tapşırıqlarına fokuslanmaq: İnterfeys dizaynı istifadəçilərin ehtiyaclarına və tapşırıqlarına yönəldilməlidir. İstifadəçilərin interfeyslə necə qarşılıqlı əlaqədə olacağını və məqsədlərinə çatmağa kömək edəcək elementlərə diqqət yetirin.

Vizual cazibə: Estetik istifadəçi interfeysi dizaynında mühüm rol oynayır. Xoş və cəlbedici interfeys yaratmaq üçün rənglərin, nisbətlərin, formaların və teksturaların kombinasiyasından istifadə edin.

Uyğunlaşma (adaptive) və həssaslıq (responsive): Veb inkişafının bugünkü dünyasında istifadəçilərin interfeysinizə baxacağı müxtəlif cihazları və ekranları nəzərə almaq vacibdir. Mobil cihazlarda, planşetlərdə və stolüstü kompüterlərdə yaxşı görünməsi üçün onu responsive  edin.

Detallara diqqət: Məlumatın bloklara bölünməsi, elementlərin hizalanması, adekvat doldurma və xətt hündürlüyünün istifadəsi kimi kiçik detallara diqqət yetirin. Bu kiçik detallar interfeysin oxunmasında və başa düşülməsində böyük fərq yarada bilər.

Test və geri dönüş (feedback): İnterfeys dizaynını yaratdıqdan sonra real istifadəçilərlə sınaqdan keçirmək vacibdir. Geri dönüş problemləri müəyyən etməyə və interfeysi mümkün qədər istifadəçi dostu və intuitiv olması üçün təkmilləşdirməyə kömək edəcək.

Ən son trendlər və ən yaxşı təcrübələr: UI dizaynında ən son tendensiyaları izləyin, uğurlu layihələrdən və ən yaxşı təcrübələrdən istifadə edin. Bu, sizə ilham almağa və dizaynınıza yeni ideyalar tətbiq etməyə kömək edəcək.

İstifadəçi interfeysi dizaynında peşəkar olmaq istəyirsinizsə, IT STEP akademiyasında Rəqəmsal Dizayn kursuna qoşulun və cəlbedici interfeyslər yaratmaq üçün ən son metod və texnikaları öyrənin.



Müəllif::

IT STEP Academy

Rəqəmsal Dizayn

İnteryer dizayner olmaq üçün nə bilmək lazımdır

Görünür, loft və xaytek üslubunda olan gözəl mənzillərin və ya kovboy üslubunda olan restoranların arxasında, yalnız dizaynerin yaradıcılığı, gözəlliyi və zövqü gizlənir. Əsas olan, insanlar dizaynı bəyənməsi, restoranın fotoşəkillərini instaqramda paylaşması və barmenin bar arxasında rahat kokteyl hazırlamasıdır - bunun üzərində işləyən şəxs isə interyer dizayneridir. Bu məqalədə interyer dizaynın nə olduğunu və başqalarını minimalizm, avanqard və ya yüzlərlə başqa üslubla necə sevdindirə biləcəyiniz barədə danışacağıq. İnteryer dizayner kimdir İnteryer dizayneri - gələcək təmir və binaların tikintisi üçün planlar yaradan mütəxəssisdir. Bu, restoran, kafe, kovorkinq mərkəzi, ofis, mənzil və ya biznes mərkəzi üçün olan plan ola bilər. Dizayner otağın daxili dekorasiyasə haqqında düşü

ШАГ логотип

Şəbəkələr Və Kibertəhlükəsizlik

Kibertəhlükəsizlik-bu çətindir? Amma yox!

İnternet təhlükəsizliyi qaydaları-etibarlı antivirus yükləmək və quraşdırmaqdan daha çoxudur. Kibertəhlükəsizlik üzrə mütəxəssisin IT STEP Kompüter Akademiyasında kurslarda nə öyrətdiyini öyrənin Təhlükəsizlik proqramını yaradın 2015-ci ildə proqramçılar Wired jurnalı üçün eksperiment bir aparıblar. Səbəb istənilən sistemin haker hücumlarına qarşı zəif olduğunu göstərməkdir. Hərəkətdə olan bir avtomobil kimi böyük və mürəkkəb bir cihaz belə. Hakerlər Jeep Cherokee markalı avtomobilin bort kompüterinə hücum ediblər. Sistemə girdilər, kondisioneri və şüşə silənləri işə saldılar. Sonra da avtomobili yolda saxlayaraq mühərriki tamamilə söndürdülər. Eyni zamanda, mütəxəssislər həmin vaxt Jeep-dən bir neçə kilometr aralıda olublar. Təcrübə uğurlu alındı,

ШАГ логотип

Rəqəmsal Dizayn

Veb sayt və ya sosial şəbəkələr üçün infoqrafika necə yaradılır

  İnfoqrafiya məlumatları daha asan formada təqdim edir: həmkarlar və menecerlər üçün hesabat, auditoriya üçün məqalənin xülasəsi və ya reklam təklifi - hədəf kütlə və ya digər reklamlar üçün. Bu məqalədə sizə infoqrafikanın nə olduğu və onların necə yaradılacağı haqqında danışacağıq. Yaxşı infoqrafikanın, qeyri- dəqiq məlumatlı, illüstrasiyasız və şəkilsiz infoqrafikadan: nə ilə fərqləndirdiyinə də baxacağıq. İnfoqrafika nədir İnsanlara məlumatlar maraqlı deyil: ensiklopediyaları və ya gəlir hesabatlarını oxumaq üçün vaxtları məduddur. Nəticələri və əsas məqamları başa düşmək daha vacibdir. Buna görə də insanlar məlumatları digər insanlar: rəhbərlik, həmkarlar və ya hədəf auditoriyası üçün sadələşdirir:. İnfoqrafika - məlumatı dəstəkləyici məqamlar, şəkillər və

ШАГ логотип

Rəqəmsal Dizayn

Veb dizayneri - peşə haqqında və necə olmaq barədə hər şey

Veb saytlar yaratmaq istəyirsinizsə, lakin kod yazmaq Everest dağına qalxmaq və ya paraşütlə tullanmaq kimidirsə, veb-dizayner peşəsinə daha yaxından nəzər salın. Onun veb-saytların yaradılmasında əli var: proqramlaşdırma və ya rəsm texnikası olmadan. Veb dizayneri nə edir? Veb dizayneri bir komandada veb saytlar və mobil proqramlar yaradan İT mütəxəssisidir. O, açılış səhifələri (landing page), çox səhifəli vebsaytlar, onlayn mağaza maketləri və veb proqramları yaradır. Netflix və ya Rozetka veb saytının dizaynı veb-dizaynerin işidir.       Tutaq ki, biz OLX-də velosiped satırıq. Mesaj lövhəsini tapmaq üçün brauzerə keçin və axtarış çubuğuna «internet-marketpleys» və ya «OLX» daxil edin. OLX veb-saytını axtarış sistemində tapmaq bizim üçün vacibdir. Siyahının birinci sətri olsa daha yaxşıdır. Enter düyməsini ba

ШАГ логотип

Bu sayt Cookies istifadə edir

Gizlilik Siyasəti